shopping och ont i röva

tjolahopp! kom precis hem ifrån överby där jag och far min har traskat runt i ett par timmar, köpte en jättejättesöt liten scarf, ett linne, en slags kofta och en jacka. har letat som en galning efter den perfekta vår/sommar jackan och nu ÄNTLIGEN hittade jag en :D känns kanon och den söta scarfen passar kanon till oxå :}

var ute och sprang igår en runda först uppe vid regementet och sedan en tur nere vid stranpromenaden, sprang samanlagt lite mer än en mil och det kan man verkligen säga att det känns idag! har röv ont i jah, röven och bak i låren kan nästan inte gå ordentligt hahaha x'D usch får hoppas på att det blir bättre till i morgon.

jaaa men nu vet jag inte riktig vad mer jag ska skriva så får avsluta med ett par bilder:



superfina utsikten ifrån strandpromenaden



mina awsome löpningsskor



supersöta scarfen :D



körde föbi max innan vi åkte hem för att fixa lite käk och tog den grand de lux som ser så himla god ut på reklamen, blev smått besviken när jag fick se hur ful och inte-lik-reklambilden den var ...

men men man kan inte alltid få som man vill right? så puss och kram och nyp i stjärten ! :D


Kommentarer
Postat av: Evelin ♥

Tack :D

Jasså så du vågade dig hit igen din lille filur ;)



Söt scarf ;)

2011-04-25 @ 15:38:12
URL: http://theblindside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0