första inlägget!

woho ja då var det dags att börja blogga igen! har inte gjort det på hundra år ju och kommer säkert inte orka meen vi får se :)

vill tacka min underbara lilla Therese som har gjort min awsome header till mig :D bara så och den uttrycker mig perfekt om jag får säga det själv! ingen förutom hon förstår säkert varför så jag tänkte förklara och lägga in några filmklipp så att man kanske iaf gör de ;)

för det första så älskar jag the big bang theory och framförallt när Sheldon säger "i'm batmaaan!", sen så är det ganska självklart att c is for cookie that's good enough for me, c is Cornelia that's who i wanna be, plus vem gillar inte kakor lixom?



hoho ja iaf idag har jag slappat lite Cornelia sov över här inatt efter att vi vart ute och grillat igår med kompisar och efter det såg vi klart på filmen sydney white som vi började se i lördags men såg aldrig klart. har för alla som undrar precis gjort en smoothie eller vad man vill kalla det med massa färska icke frysta jordgubbar, lite kiwi, yougurt och glass så klart! gör gott och passar bra som extra energi för snart ska jag och farsan ut och springa lite i detta underbara väder :)

Kommentarer
Postat av: Tessisen :D

Bäääääääääästa videon!!! :D:D:D<3

2011-04-18 @ 19:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0